Veel gestelde vragen over het JBZ

Ik wil mijn afspraak verzetten. Hoe doe ik dat?

Via de website kunt u geen afspraken afzeggen of verzetten. Neemt u telefonisch contact op met de polikliniek waarbij u de afspraak heeft. U kunt dan meteen een nieuwe afspraak maken. Als u uw afspraak tijdig afzegt, kunnen we in uw plaats een andere patiënt helpen.

Kan ik online een afspraak maken?

U kunt sommige afspraken online makne. Dit kan op twee manieren:

1. Met behulp van een ZorgDomein verwijsnummer. U vindt dit nummer op de verwijsbrief van uw huisarts.
  2. Door in te loggen op MijnJBZ met uw DigiD-app of met de sms-code van DigiD.

Bekijk de pagina ’Online een (vervolg)afspraak maken’ voor meer informatie.

Ik heb een herhaling van mijn recept nodig. Hoe vraag ik dit aan?

Het aanvragen van een herhaalrecept kunt u online doen via MijnJBZ

Ik wil graag stage lopen of gaan werken bij het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Waar vind ik meer informatie?

Op de pagina ‘Werken en leren’ vindt u meer informatie over werken of stage lopen in ons ziekenhuis. U vindt daar ook de actuele vacatures.

Ik wil graag een kopie van mijn medisch dossier. Hoe vraag ik dit aan?

Voor een kopie van uw medisch dossier vult u een aanvraagformulier in (printen en ingevuld opsturen). Lees voor meer informatie de toelichting op de achterzijde van het formulier.

Ik moet een behandeling/operatie ondergaan. Worden de kosten vergoed?

U vindt op onze website een prijslijst voor een aantal niet-spoedeisende behandelingen (B-segment DBC's). Heeft u vragen hierover, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Facturatie. Informeer bij uw zorgverzekeraar of de kosten van een behandeling aan u worden vergoed.

Ik wil graag de wachttijd weten voor een poliklinische afspraak of een ingreep. Waar kan ik dat vinden?

Op deze website vindt u de meest actuele wachttijden van het Jeroen Bosch Ziekenhuis.

Welke poliklinieken hebben een avondspreekuur?

Op de pagina 'Avondspreekuren' kunt u vinden welke poliklinieken ook ’s avonds open zijn.

Ik ben op zoek naar meer informatie over een bepaalde ingreep of ziekte. Waar kan ik die vinden?

U kunt veel informatie vinden op onze website op de pagina’s aandoeningen, onderzoeken of behandelingen. Op de pagina 'Voorlichting' geven wij meer uitleg over het zoeken van informatie.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?

Deze kunt u melden bij de klachtenbemiddelaar van het ziekenhuis. Lees voor meer informatie de pagina 'Een klacht' op deze website.

Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adresgegevens door?

U kunt een adreswijziging doorgeven via het formulier 'Patiëntgegevens wijzigen' op deze website. U kunt wijzigingen ook doorgeven bij de balie van afdeling Patiëntenregistratie (op de Boulevard). Neemt u bij elk bezoek aan het ziekenhuis uw legitimatiebewijs mee. De ziekenhuismedewerkers kunnen u hier om vragen.

Code ORG-034
Laatste revisie: 19 april 2024 - 11:53