Wachttijden

Vanwege het Coronavirus zijn de afgelopen tijd geplande afspraken en operaties uitgesteld.

Op dit moment zijn wij aan het onderzoeken hoe we stapsgewijs de (noodzakelijke) zorg voor onze patiënten zonder Corona kunnen gaan uitbreiden. Het gaat dan vooral om patiënten waarvan het niet verantwoord is om de medische zorg nog langer dan een maand uit te stellen.

Het plan is om dit gefaseerd te doen. Hoe snel we de reguliere zorg weer kunnen oppakken, hangt  onder andere af van het verloop van het Coronavirus, de beschikbaarheid van bedden en onze artsen. Om deze reden kunnen wij u momenteel geen actuele informatie geven over de wachttijden. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is, maar hopen op uw begrip.

Op deze pagina vindt u de meest actuele informatie over uw afspraak, opname of operatie.

Wanneer gaat mijn afspraak, onderzoek of operatie door?

We krijgen veel telefoontjes van mensen die graag willen weten wanneer hun afspraak, onderzoek of operatie doorgaat. We begrijpen dat het moeilijk is om al zo lang te moeten wachten. We doen ons uiterste best om iedereen dit jaar nog de zorg te geven die nodig is. Zo gauw we iets over uw persoonlijke situatie kunnen melden, nemen wij contact met u op. We vragen uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

Tijdens de coronapiek hebben we als Jeroen Bosch Ziekenhuis heel veel zorg moeten uitstellen waardoor we een grote achterstand hebben in te halen. Onze zorgverleners en huisartsen bekijken zorgvuldig in welke volgorde dit moet gebeuren.

We kunnen nog steeds minder mensen tegelijkertijd in ons ziekenhuis ontvangen, omdat we maatregelen blijven nemen om verspreiding van het virus tegen te gaan, zoals de anderhalve meter afstand.

Worden uw klachten erger of krijgt u nieuwe klachten? Neem dan wel contact op met uw arts!

Code NHZ-017
Laatste revisie: 20 mei 2020 - 16:38