Zorgverleners overleggen in het laboratorium Klinische Chemie en Hematologie
Afdeling

Laboratorium Klinische Chemie en Hematologie (KCH)

Het laboratorium Klinische Chemie en Hematologie doet klinisch chemisch en hematologisch onderzoek in bloed en andere menselijke lichaamsvochten.

Voor bloedprikken kunt u terecht bij de afdeling Bloedafname op onze hoofdlocatie in 's-Hertogenbosch en onze locaties in Boxtel, Drunen, Rosmalen en Zaltbommel Gamerschestraat. Daarnaast kunt u ook terecht bij één van onze prikposten in de regio.

Keurmerk van kwaliteit

Het laboratorium Klinische Chemie en Hematologie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis is ISO 15189:2012 geaccrediteerd door de Raad van Accreditatie (RvA) onder nummer M028.

Waarvoor kunt u bij ons terecht?

Aandoeningen
Bekijk aandoeningen
Onderzoeken
Bekijk onderzoeken
Behandelingen
Bekijk behandelingen

JBZ Lab app en website (eLabgids)

Wilt u weten wat de waarden zijn waar de uitkomst van uw onderzoek in 'hoort te vallen' (referentiewaarden)? In de JBZ Lab app en website (eLabgids) van het Jeroen Bosch Ziekenhuis vindt u een overzicht van al onze onderzoeken. Per onderzoek ziet u de referentiewaarden.

Bekijk uw zorgverzekering

Het is uw eigen verantwoordelijkheid na te gaan of u verzekerd bent voor de zorg waarvoor u naar het Jeroen Bosch Ziekenhuis komt. Bekijk van tevoren uw polisvoorwaarden of informeer bij uw zorgverzekeraar.

Gegevens delen

Wilt u dat zorgverleners buiten het Jeroen Bosch Ziekenhuis uw medische gegevens kunnen inzien? Dan moet u het JBZ toestemming geven om uw gegevens beschikbaar te stellen.

Uw rechten en plichten als patiënt

Als patiënt heeft u een aantal wettelijke rechten en ook een aantal wettelijke plichten. Hier vindt u een overzicht.

Onze zorgverleners

Maak hier kennis met het behandelteam.
profielfoto zorgverlener Rein Hoedemakers
Dr. R.M.J. Hoedemakers
profielfoto zorgverlener Ron Kusters
Prof. dr. G.C.M. Kusters