Injectie in de pols bij Carpaal Tunnel Syndroom

Een injectie met bijnierschorshormonen (cortison) kan helpen bij een Carpaal Tunnel Syndroom.

Een injectie is geschikt als u last heeft van uw klachten, maar geen operatie wilt. Uw behandelend arts kan de injectie zetten. Na de injectie kunt uw gewoon uw hand gebruiken. Bij 50% van de mensen worden de klachten minder. Er is een grote kans dat uw klachten terugkomen. Meer informatie hierover vindt u op Thuisarts.nl

Bekijk uw zorgverzekering

Het is uw eigen verantwoordelijkheid na te gaan of u verzekerd bent voor de zorg waarvoor u naar het Jeroen Bosch Ziekenhuis komt. Bekijk van tevoren uw polisvoorwaarden of informeer bij uw zorgverzekeraar.

Gegevens delen

Wilt u dat zorgverleners buiten het Jeroen Bosch Ziekenhuis uw medische gegevens kunnen inzien? Dan moet u het JBZ toestemming geven om uw gegevens beschikbaar te stellen.

Code ALG-341d
Laatste revisie: 12 april 2024 - 15:51