Kwaliteit en veiligheid binnen het Operatiecentrum
In het Operatiecentrum zijn kwaliteit en veiligheid erg belangrijk. Daarom worden alle medewerkers van het Operatiecentrum regelmatig getraind.
Translate instructions
Tekst
For translating the text, please follow this instruction:
1. Select the text you want to translate.
2. Choose ‘Vertalen’.
3. Select the language you prefer.
4. You can read and/or listen to the translated text (by Google).
Zo zijn zij bijvoorbeeld getraind in Crew Resource Management (CRM). Het Operatiecentrum werkt ook veel met richtlijnen en protocollen. Een voorbeeld van zo’n protocol is het telprotocol voor operatiematerialen. Om elke operatie zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen, gebruikt het Operatiecentrum checklisten. Verder is in het Jeroen Bosch Ziekenhuis een nieuw systeem ontwikkeld voor het veilig zetten van de epidurale ruggenprik: de APAD.
Kwaliteit en veiligheid
Training CRM
Kwaliteit en veiligheid
Telprotocol
Code
OC-001
Laatste revisie: 16 november 2023 - 14:28