Klachten over andere organisaties
In het Jeroen Bosch Ziekenhuis (JBZ) zijn een aantal zelfstandige organisaties gevestigd. Zij hebben een eigen klachtregeling en eigen klachtenklachtenbemiddelaar(s).
Translate instructions
For translating the text, please follow this instruction:
1. Select the text you want to translate.
2. Choose ‘Vertalen’.
3. Select the language you prefer.
4. You can read and/or listen to the translated text (by Google).
Als u niet tevreden bent of als uw ervaring anders is dan wat u had verwacht, probeer dit dan ook in die gevallen eerst te bespreken met de betrokken zorgverlener. Als u daar hulp bij nodig hebt, of u komt er niet uit met de zorgverlener, kunt u bij klachten over deze organisaties rechtstreeks contact opnemen met hen. Dit geldt voor:
- Centrum voor Ouderen en Ziekenhuispsychiatrie (COPZ): Reinier van Arkel. E-mail: klachtenfunctonaris@reiniervanarkel.nl, telefoonnummer: 06 – 82 61 64 51.
- Klachten over Kentalis die niet over Keel-, Neus- en Oorheelkunde (KNO) gaan: Kentalis.
- Van Neynsel groep (na opname kan verder herstel plaats vinden op de afdeling A8 Noord bij de Van Neynsel groep). E-mail: klachtenfunctionaris@vanneynsel.nl, telefoonnummer: (073) 822 87 00.
Klachten over acute zorgvraag
Bij een acute zorgvraag kunt u buiten kantooruren terecht bij de huisartsenpost. Ook dit is een aparte organisatie. Zo nodig stuurt men u door naar de Spoedeisende Hulp (SEH), de SEH is wel onderdeel van het JBZ.
- Huisartsenposten Oost Brabant. Telefoonnummer: (088) 876 52 00.
- Bent u ontevreden over het vervoer met de ambulance, neemt u dan contact op met RAV Brabant Midden West Noord. Telefoonnummer: (085) 044 22 20.
Klachten over voorzieningen
Ook bepaalde voorzieningen in het ziekenhuis zijn in handen van andere organisaties:
- Parkeergarage Parking en Protection. Telefoonnummer: (088) 0021400.
- Service tv’s Patientline. Telefoonnummer: (088) 018 64 00, optie 1.
Natuurlijk kunnen onze klachtenklachtenbemiddelaar(s) u ook aan deze informatie helpen en u wegwijs maken.