Profielfoto van zorgverlener Linda Dortmans

L.J.G.T. (Linda) Dortmans - van der Valk

Klinisch verloskundige
BIG-nummer

In 2003 ben ik afgestudeerd als verloskundige aan de Vroedvrouwenschool in Kerkrade. Eerst heb ik als waarnemend verloskundige gewerkt in een aantal praktijken hier in de regio om vervolgens via het Radboud ziekenhuis in Nijmegen terecht te komen in het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Het werken in het ziekenhuis bevalt mij nog steeds heel goed. Inmiddels heb ik ook de master opleiding in Rotterdam voor klinisch verloskundigen gevolgd en afgerond. Op de werkvloer verzorg ik de trainingen voor alle medewerkers op het gebied van de spoedverloskunde.

Hoe bijzonder is het om vrouwen en hun partners bij te staan tijdens een van de meest bijzondere momenten van hun leven. Een uitdaging om de zwangerschap, bevalling en het kraambed voor iedereen een mooie ervaring te maken.

Afdelingen

Laatste revisie: 13 augustus 2021 - 14:52