Thuismeten app: een extra account toevoegen
Steeds meer zorgverleners maken gebruik van thuismonitoring als onderdeel van de zorg. Heeft u al een account voor de Thuismeten app en vraagt een andere zorgverlener u ook om gebruik te maken van de app? Dan moet u een extra account toevoegen. Hieronder leest u hoe dat gaat.
Translate instructions
If you wish to view the page on your phone or tablet, then the steps below may not work. Please switch to a desktop computer to translate this website. For translating the text, please follow this instruction:
1. Select the text you want to translate.
2. Choose ‘Vertalen’.
3. Select the language you prefer.
4. You can read and/or listen to the translated text (by Google).
Hoe voegt u een extra account toe in de Thuismeten app?
Bij thuismonitoring maken we in veel gevallen gebruik van de app Thuismeten van de firma Luscii. Voor het toevoegen van een extra account in de app Thuismeten volgt u onderstaande stappen.
Belangrijk: het is niet wenselijk om met twee (of meer) verschillende personen gebruik te maken van één apparaat/app (telefoon/tablet).
Stap 1: e-mail met gebruikersnaam
Als een van de programma's al aan uw e-mailadres is gekoppeld, heeft u voor het andere programma een gebruikersnaam nodig. U heeft een e-mail van noreply@luscii.com ontvangen met deze gebruikersnaam.
Stap 2: extra account toevoegen
Ga in de Thuismeten app naar instellingen (het tandwieltje rechts onderin) en druk op ‘Nog een account toevoegen’.
Vervolgens krijgt u het reguliere inlogscherm in beeld. Hier voert u de gebruikersnaam in die bij het extra account hoort.
Let op: Als u inlogt in uw extra account, vul dan NIET uw e-mailadres in, maar uw gebruikersnaam. Deze gebruikersnaam staat vermeld in de welkomstmail die u heeft ontvangen van noreply@luscii.com. U zult de verificatiecode gewoon ontvangen op uw e-mailadres.
Stap 3: wisselen tussen de accounts
- iOS: Als u bent ingelogd, kunt u vervolgens van account/programma wisselen door op de pagina ‘Home’ te klikken en dan op ‘Accounts’ links bovenin.
 - Android: Als u bent ingelogd, kunt u vervolgens van account/programma wisselen door op het rondje met poppetje rechts bovenin te klikken.
 
Hier krijgt u alle accounts te zien die gekoppeld zijn in de app. Het vinkje geeft aan op welk account u momenteel bent ingelogd. U kunt op de andere accounts drukken om daar metingen in te vullen en zo tussen de accounts te wisselen.
Belangrijk! Zorg dat u regelmatig wisselt van account. De app kan alleen meldingen sturen van het account waar u het laatst actief in bent geweest. Door regelmatig van account te wisselen, ziet u of er nog acties of informatie voor u open staan.
Lukt het niet om uw extra account te activeren?
Lukt het u niet om uw extra account te activeren? Neem dan contact op met het Monitoringscentrum. De contactgegevens vindt u hier: www.jeroenboschziekenhuis.nl/afdelingen/monitoringscentrum