Werkzaamheden op en rond voorplein JBZ

Wie vaker bij het Jeroen Bosch Ziekenhuis komt, heeft gemerkt dat er voor het ziekenhuis druk wordt gebouwd. Er komt een nieuwe woonwijk: Willemspoort Zuid. De komende weken vinden er ook werkzaamheden plaats op en rond het voorplein van het JBZ.

nieuws 20180208 Voorplein jbz

Wat gaat er gebeuren?

• Vanaf 3 maart gaat een deel van de Henri Dunantstraat voor het JBZ tijdelijk dicht vanwege werkzaamheden. Het gaat om het deel van de Henri Dunantstraat dat alleen door bussen wordt gebruikt. Het JBZ, het parkeerterrein van Tolbrug en het maaiveld-parkeerterrein voor het ziekenhuis blijven tijdens de werkzaamheden gewoon bereikbaar.
  • Vanwege de werkzaamheden aan de Henri Dunantstraat moeten de bussen tijdelijk voor het JBZ gaan keren. De komende weken wordt er een zogenoemde ‘buslus’ aangelegd voor het JBZ om dit mogelijk te maken. Komt u met de bus naar het JBZ? Dat blijft gewoon mogelijk. Bekijk de actuele dienstregeling op 9292.nl.
  • Tot slot worden de betaalautomaten en rolstoelen bij het maaiveld-parkeerterrein de komende weken verplaatst. De betaalautomaten vindt u binnenkort op het voorplein van het JBZ aan de kant van de weg. De rolstoelen komen te staan op het maaiveld-parkeerterrein zelf.
Laatste revisie: 6 maart 2023 - 16:10