Seizoenskaart Herfst bij Ons menu voor u

Goed eten is van groot belang. Daarom biedt het Jeroen Bosch Ziekenhuis ‘Ons menu voor u’ aan. Patiënten kiezen zelf wat ze eten, wanneer, hoe vaak en met wie. Nu de herfst haar kleuren laat zien, hebben we een speciale Seizoenskaart Herfst. De keuze in gerechten is nu nog groter en er zijn seizoen specifieke maaltijden te bestellen. Ook de algemene menukaart heeft een upgrade gekregen.

De Seizoenskaart Herfst bevat naast een ‘Dagschotel’ ook een ‘Broodje van de dag’ en een ‘Maaltijdsalade van de dag’. Lekker vers en erg gezond! De gerechten worden in de keuken van het Jeroen Bosch Ziekenhuis na bestelling vers bereid.

Voedingswensen

Op de menukaarten kunnen vegetariërs duidelijk zien of een product/gerecht past binnen hun voorkeuren. Op de Seizoenskaart Herfst zijn op maandag alle producten vegetarisch. Ook met andere dieetwensen en allergieën wordt rekening gehouden. Alles staat duidelijk aangegeven op de kaart. Zijn er twijfels? Bespreek deze bij het bestellen.

Eiwittoppers

Bij ziekte is eiwit een belangrijke voedingsstof voor herstel.  Patiënten wordt aangeraden zo veel mogelijk eiwitrijke producten te eten. Zowel bij de hoofdmaaltijd als bij een tussendoortje. Tenzij anders geadviseerd oor de diëtist. Eiwittoppers staan daarom in de menukaarten aangeduid met een blauwe duimpje.

Bekijk de video voor meer informatie over 'Ons menu voor u'.

Je kunt deze video niet zien. Wat nu?

Laatste revisie: 2 november 2023 - 14:27