Lockdownactie van Beau & Luna voor kinderen in het JBZ

De 10-jarige nichtjes Beau en Luna kwamen rond kerst op een spontaan idee: geld inzamelen om speelgoed voor kinderen in het ziekenhuis te kopen.

Geïnspireerd door de verschillende inzamelingsacties op tv en radio, wilden de meiden iets doen voor kinderen die tijdens de kerst – net als Beau’s pas geboren zusje Coco - in het ziekenhuis moesten blijven. Daarom waren zij op instagram een lockdownactie gestart om het geld in te zamelen.

Beau en Luna hebben ruim € 2.000,- opgehaald en van dit geld hebben zij onder andere knuffels, speeltjes en een Nintendo Switch + Mario Kart spel voor de kinderafdeling van het JBZ gekocht.

Deze kwamen zij woensdagmiddag overhandigen aan Anne-Marie, Kiki en Lizzy van de kinderafdeling. Zo wordt het verblijf van de kinderen in ons ziekenhuis een beetje aangenamer gemaakt.

En nog leuk om te vermelden is dat hun actie ook nog in de krant heeft gestaan.

Lockdownactie Beau & Luna voor kinderen in JBZ
Code VRIEND-196