SMC balie De Meet

Sport Medisch Centrum 'De Meet'

'De Meet' is een locatie van het Sport Medisch Centrum (SMC) van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. U kunt hier terecht voor medische (sport)begeleiding.

Het Zuiderkruis 23a
5215 MV 's-Hertogenbosch
Nederland

Parkeren

Parkeren bij 'De Meet' is gratis. U kunt zich melden bij de slagboom bij het Sport medisch Centrum Jeroen Bosch Ziekenhuis.

U kunt uw auto parkeren op 1 van de parkeerplaatsen van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Daarna kunt u zich melden bij entree A (hoofdingang).

Afbeelding van waar u kunt parkeren bij De Meet

Medische (sport)begeleiding

Heeft u last van klachten of een blessure bij het sporten? Dan kunt u terecht bij 'De Meet' van het Sport Medisch Centrum. Daarnaast begeleiden onze sportartsen bij 'De Meet' ook professionele sporters van team Visma I Lease a Bike.

Waar kunt u nog meer terecht?

Het SMC heeft ook een locatie aan de Marathonloop 9 in 's-Hertogenbosch en een dependance in Heesch.

Sluitingsdagen

Op feestdagen wordt in het JBZ volgens weekenddienst gewerkt. Hier vindt u een overzicht van onze sluitingsdagen.

Wat neemt u mee?

U moet meenemen naar uw afspraak op het Sport Medisch Centrum:

• uw geldig identiteitsbewijs
  • uw Actueel Medicatie Overzicht (AMO).

Soms moet u zich extra voorbereiden op uw afspraak in het SMC. Bijvoorbeeld als u een onderzoek of behandeling krijgt. Dit leest u bij de informatie over uw onderzoek of behandeling.

Bekijk uw zorgverzekering

Het is uw eigen verantwoordelijkheid na te gaan of u verzekerd bent voor de zorg waarvoor u naar het Jeroen Bosch Ziekenhuis komt. Bekijk van tevoren uw polisvoorwaarden of informeer bij uw zorgverzekeraar.

Code SMC-060
Laatste revisie: 15 maart 2024 - 15:48