Vrienden maken het verschil: nieuwe banken bij Gement

Achter het Jeroen Bosch Ziekenhuis, ter hoogte van de Tolbrug, kijk je mooi uit over natuurgebied de Gement. Tot voor kort was dit een vergeten plek. Vanaf nu is dat anders. Er staan mooie nieuwe banken, er is flink gesnoeid en de grond is geëgaliseerd zodat je er ook met een rolstoel of rollator van het prachtige uitzicht kunt genieten.

De Stichting Vrienden Jeroen Bosch Ziekenhuis nam het initiatief om van deze plek iets moois te maken, waar mensen zich verbonden voelen met de natuur en met elkaar.  De gemeente 's-Hertogenbosch, die de grond beheert, dacht met ons mee en kwam meteen in actie. Met succes. Patiënten en bezoekers van het JBZ genieten er voortaan elke dag van de rust en de natuur. En dat is nu precies waar het voor bedoeld is!

Vrienden - bankje Gement

“Op deze bank hoor ik insecten zoemen, de vogels fluiten en ik ruik er de geur van de natuur. Hier vergeet ik even al mijn zorgen".

Code VRIEND-206
Laatste revisie: 16 juni 2022 - 08:18