Stralende verpleegkundige neemt 754,68 euro in ontvangst

Tijdens de talentenavond ‘Star On Stage’ hebben leerlingen van het Cambium College in Zaltbommel geld ingezameld voor de Kinderafdelingen van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. De avond werd georganiseerd door zeven studenten van de HAN en SOS-Star On Stage

Op 1 juni traden de leerlingen van het Cambium College in aanwezigheid van hun ouders, familie, vrienden en andere geïnteresseerden op, waarmee zij geld inzamelden voor de Stichting Vrienden. Er werd gezongen, gedanst en muziek gemaakt met gitaar en piano. Het was een prachtig, avondvullend programma in het theater ‘De Poorterij’. De opbrengst is bestemd voor de Kinderafdelingen van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Namens de Kinderafdeling was Yvonne Pulles aanwezig om de cheque met een waarde van 754,68 euro in ontvangst te nemen.

Graag bedanken wij namens de Stichting Vrienden en de Kinderafdeling van het JBZ de organisatie en de leerlingen voor dit fantastische bedrag!

Verpleegkundige neemt €754,68 in ontvangst
Code VRIEND-020