Restaurant Noble gaat zich actief inzetten voor patiënten JBZ

Restaurant Noble gaat vanaf 2014 de Stichting Vrienden Jeroen Bosch Ziekenhuis steunen om het verblijf van patiënten in het ziekenhuis te veraangenamen.

Het restaurant doet dit op verschillende manieren. Zo zal patron-cuisinier Edwin Kats kerstmis voor patiënten van het JBZ extra feestelijk maken door een attentie van Noble te serveren. Hij verzorgt daarnaast de culinaire invulling van het Gala van Stichting Vrienden dat in maart 2015 plaatsvindt en stelt ook een kavel beschikbaar voor de veiling die tijdens datzelfde Gala gehouden wordt. Verder zal Noble als ambassadeur van de Stichting zich actief inzetten voor het werven van nieuwe vrienden. "Die heb je immers nooit genoeg": aldus Edwin Kats.

Het Jeroen Bosch Ziekenhuis en restaurant Noble zijn twee totaal verschillende organisaties, maar met één en hetzelfde doel, namelijk het verblijf van bezoekers en gasten zo aangenaam mogelijk maken. ‘Iets extra’s bieden’ is het gezamenlijke doel dat leidde tot de samenwerking die tijdens een lunch werd bezegeld. Peter Langenbach, lid Raad van Bestuur Jeroen Bosch Ziekenhuis en bestuurslid Stichting Vrienden Jeroen Bosch Ziekenhuis, sprak tijdens de lunch zijn dank uit jegens Noble voor het nemen van dit geweldige initiatief.

Restaurant Noble

Restaurant Noble is sinds september 2013 gevestigd in het illustere pand Chalet Royal op het Wilhelminaplein in ’s-Hertogenbosch. Tafelen in ongedwongen sfeer in het restaurant, ontspannen een drankje nuttigen aan de gezellige bar of genieten van een besloten diner in een uiterst sfeervolle dining: restaurant Noble biedt daartoe diverse mogelijkheden.

Code VRIEND-047
Laatste revisie: 22 juni 2023 - 14:44