Patiënten Jeroen Bosch Ziekenhuis verwend door restaurant Noble

Hoewel de Kerstperiode voor velen een gezellige tijd is, thuis, met familie of vrienden, geldt dat niet voor iedereen. Met name niet voor degenen die tijdens de feestdagen in het ziekenhuis verblijven. Om ook voor hen het verblijf tijdens de feestdagen iets te veraangenamen, zorgt restaurant Noble op 1e Kerstdag 2014 voor onze patiënten voor een lekkernij bij de koffie.

Edwin Kats, eigenaar van restaurant Noble, overhandigde op 23 december 2014 550 attenties voor de patiënten van het Jeroen Bosch Ziekenhuis aan onze voorzitter, Jan Karel van der Staay en Peter Langenbach, lid Raad van Bestuur van het ziekenhuis en bestuurslid van de Vrienden.

Sinds november 2014 zet Noble zich actief in voor patiënten in het ziekenhuis door middel van een samenwerking met de Stichting Vrienden. ‘Iets extra’s bieden aan de patiënt’ is het gezamenlijke doel dat leidde tot deze samenwerking. Deze sympathieke actie is daar een uitstekend voorbeeld van.

Code VRIEND-044
Laatste revisie: 22 juni 2023 - 14:43