Vertrek Marcel Visser, lid raad van bestuur Jeroen Bosch Ziekenhuis

Na ruim 6,5 jaar verbonden te zijn geweest aan het Jeroen Bosch Ziekenhuis heeft bestuurder Marcel Visser (62) aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Hij zal per 1 augustus als interim bestuurder toetreden tot de raad van bestuur van het Maxima Medisch Centrum in Veldhoven.

20220602 - Nieuws - Marcel Visser

De raad van toezicht van het JBZ is Marcel Visser dankbaar voor de belangrijke bijdrage die hij heeft geleverd aan het werken aan het gezondheidswelzijn in het JBZ, onder andere door de inzet van eHealth, alsook voor zijn bijdrage aan de financiële resultaten van het ziekenhuis. De raad van toezicht start binnenkort het traject voor zijn opvolging en zal daar de diverse geledingen in de organisatie bij betrekken.

Laatste revisie: 13 juli 2022 - 13:56