Muzikale zondagochtend op de GAAZ

Zondag 9 november 2014 was het weer zover. Dankzij steun van de Stichting Vrienden trad het muzikaal duo Dubbel Rauh voor de tweede keer op de Geriatrische Afdeling van ons ziekenhuis.

“Bijna alle patiënten die op de GAAZ zijn opgenomen, konden aanwezig zijn en hebben een geweldige ochtend gehad met veel herinneringen aan voorbije jaren. Ook enkele sketches over onderwerpen uit de huidige tijd, zoals het roken voor het ziekenhuis en over hoe druk ook de senioren het hebben in deze tijd, leverden een lach en een traan op.” aldus Tonnie van der Heijden, Sociaal Agogisch Werker en initiatiefneemster van dit evenement. De patiënten en de medewerkers van de GAAZ hebben genoten van deze zeer geslaagde ochtend.

Dubbel Rauh

Carla en Jan Rauh vormen samen het muzikale duo Dubbel Rauh. Zij zingen, musiceren en brengen sketches met een hoog amusementsgehalte. De teksten van Dubbel Rauh zitten vol verwondering, tederheid en gekkigheid. Het ging tijdens de ochtend op de GAAZ over gevoeligheden, vooroordelen, zaligheden en merkwaardigheden. Letterlijk en figuurlijk de seniorencomplexen.

Code VRIEND-163
Laatste revisie: 22 juni 2023 - 15:46