Medewerkers JBZ geven aan (om) de Stichting Vrienden

De medewerkers van het ziekenhuis hebben vlak voor de kerst hun betrokkenheid uitgedrukt in een prachtig bedrag voor de Stichting Vrienden. De Vrienden mochten maar liefst 773,75 euro ontvangen aan donaties van de medewerkers tijdens het kerstmoment.

Medewerkers JBZ lopen over de kerstmarkt

Vlak voor Kerstmis ontvangen alle medewerkers van het Jeroen Bosch Ziekenhuis, op een sfeervol ingericht Kerkplein op de boulevard van het ziekenhuis, hun jaarlijkse kerstgeschenk. Daarbij kunnen zij een aantal bonnen besteden bij kraampjes op het Kerkplein. Velen kozen ervoor om bon(nen) te schenken aan de Stichting Vrienden. De waarde van deze bonnen wordt omgezet in een geldbedrag.

Namens de Vrienden willen wij de medewerkers hartelijk danken voor hun donatie en de goede zorgen in het afgelopen jaar. Wij wensen hen ook hele fijne feestdagen!

De kraam van de Stichting Vrienden op de Kerstmarkt
Code VRIEND-026