Kinderafdeling blij verrast met schenking speelgoedauto's

Een wagen volgeladen met speelgoedauto's reed maandagmiddag de Kinderafdeling op. Stichting Awareness schonk 60 felgekleurde, grafisch bestuurbare speelgoedauto's aan de Stichting Vrienden JBZ.

En die wist wel een goede bestemming daarvoor. Racen er binnenkort 60 auto's over de gangen van de Kinderafdeling? Unithoofd Ingrid Everaars: "Een aantal houden we hier in de speelkamer. De meeste geven we weg aan kinderen die hun verjaardag in het ziekenhuis doorbrengen, of voor andere bijzondere gelegenheden. Extra aandacht op een dag waarop ze wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken."

Stichting A-wareness ondersteunt regionale initiatieven die zich richten op bijzondere en leerzame momenten voor kinderen en volwassenen. Zowel bedrijven als particulieren die het ziekenhuis een warm hart willen toedragen, kunnen onze kinderen altijd verrassen. ‘Wie wordt nou niet vrolijk van een cadeautje?’ aldus Susanne van Hulten van A-wareness.

Code VRIEND-023
Laatste revisie: 22 juni 2023 - 14:11