IRIS One schenkt mini-iPads aan Kinderdagbehandeling

Twee jaar geleden verblijdde IRIS One de Kinderdagbehandeling ook al met tien iPads. Voor de kinderen bieden de iPads een zeer welkome afleiding. Daarnaast worden iPads, in combinatie met de kinderwebsite, ook gebruikt om de kinderen voor te bereiden op hun behandeling in het ziekenhuis.

De actie van IRIS One is in 2014 mede mogelijk gemaakt door hun klanten. Aan hen was gevraagd een leuke quote over IRIS One te bedenken, waarmee zij een mooie prijs konden winnen. Zonder dat de klanten dat wisten, heeft IRIS One aan iedere inzending een aantal punten gekoppeld, zodat er een soort spaarsysteem ontstond. Dit leverde uiteindelijk acht mini iPads voor het Jeroen Bosch Ziekenhuis op, die door IRIS One tot tien exemplaren zijn aangevuld.

Namens het Bestuur van de Stichting Vrienden bedankte Renée Spermon IRIS One voor dit prachtige cadeau.

Code VRIEND-053
Laatste revisie: 22 juni 2023 - 14:47