Informatie over het Coronavirus in eenvoudige taal

Heeft u moeite met lezen en schrijven? Hier vindt u een lijst met websites met informatie over het Coronavirus in eenvoudig Nederlands. 

Corona: wat nu? 

Video van de Stichting Lezen en Schrijven.

Je kunt deze video niet zien. Wat nu?

Je hebt onze cookies (nog) niet geaccepteerd. Daarom kun je deze en andere video's niet bekijken op onze website. Wil je de video's wel kunnen zien? Klik dan op Accepteer cookies. Meer weten? Lees dan onze cookieverklaring.

Afstand houden

Video van de Stichting Lezen en Schrijven.

Je kunt deze video niet zien. Wat nu?

Je hebt onze cookies (nog) niet geaccepteerd. Daarom kun je deze en andere video's niet bekijken op onze website. Wil je de video's wel kunnen zien? Klik dan op Accepteer cookies. Meer weten? Lees dan onze cookieverklaring.

Code COR-027
Laatste revisie: 10 april 2020 - 15:22