Eerst vragenlijst invullen, dan gesprek met het CAP en de POS

Enige tijd vóór de operatie wordt u gebeld door de afdeling Centraal Apotheek Punt (CAP) en door de afdeling PreOperatieve Screening (POS).

De medewerker van het CAP controleert met u de medicatie die u (eventueel) gebruikt. De medewerker van de POS stelt u een aantal vragen over uw thuissituatie en over uw gezondheid.

Zij gaan u pas bellen nadat u een digitale vragenlijst heeft ingevuld.

De medewerkers van het CAP en de POS gaan u pas bellen nadat u een digitale vragenlijst heeft ingevuld. De anesthesioloog wil namelijk weten wat uw huidige gezondheidstoestand is. Vul deze vragenlijst in via de beveiligde website MijnJBZ (zie: www.mijnjbz.nl). Om in MijnJBZ te kunnen inloggen heeft u een DigiD nodig.

Kunt u de vragenlijst thuis niet invullen via MijnJBZ? Dan kunt u dit doen bij het MijnJBZ Servicepunt op de Boulevard. De medewerker van het MijnJBZ Servicepunt helpt u met het openen van de digitale vragenlijst. U heeft dan geen DigiD nodig.

U vult de vragenlijst zelf in op de computer van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Het is belangrijk dat u iemand meeneemt als u hierbij hulp nodig heeft.

Heeft u de afspraak met de afdeling POS in het ziekenhuis, kom dan eventueel een half uur eerder naar het ziekenhuis voor het invullen van de vragenlijst.

Code NHZ-060
Laatste revisie: 23 maart 2023 - 15:43