Gulle gift van de Vincentius Vereniging

Eind oktober 2014 organiseerde de Vincentius Vereniging voor de 20e maal de jaarlijkse tweedehands speelgoedbeurs. En ieder jaar is dat weer - zo kort voor de feestdagen - een aantrekkelijke manier om voor een klein prijsje een leuk stuk speelgoed te bemachtigen.

Ook in 2014 was de beurs weer een groot succes. En voor de vierde keer op rij heeft de Stichting Vrienden Jeroen Bosch Ziekenhuis daarvan met een gulle gift mogen profiteren. De Vincentius Vereniging heeft namelijk toegezegd één racerunner en de muurversiering voor de kinderhoek van de polikliniek KNO te willen sponsoren.

Daarnaast zal zij een project dat voor afleiding en informatie zorgt voor kinderen van (jonge) ouders met kanker financieel ondersteunen. Dit project is nog in ontwikkeling.

De Vincentius Vereniging zet zich in voor alle minderheden in 's-Hertogenbosch en omgeving. De opbrengst van de Speelgoedbeurs komt dan ook volledig ten goede van diverse goede doelen voor kinderen in ’s-Hertogenbosch en omgeving. Zo heeft de Stichting Vrienden nu dus al voor de vierde keer mooie donaties ontvangen, bestemd voor de diverse kinderprojecten in het ziekenhuis.

Code VRIEND-046
Laatste revisie: 22 juni 2023 - 14:43