Gehoorhulp helpt slechthorenden bij afspraak in het ziekenhuis

Bij Stichting Vrienden JBZ kwam het verzoek binnen om te ondersteunen bij wederom een mooi project: een gehoorhulp die slechthorende patiënten ondersteunt bij een afspraak in het ziekenhuis.

Als je slechthorend bent kan dat een grote impact hebben op je sociale leven. Dat was ook het geval voor de 27-jarige Kiki uit Den Bosch: “Een lange tijd wilde ik niet aan een gehoorapparaat, maar ik werd echt wel heel beperkt in verschillende aspecten in mijn leven.

Een vriendin van mijn moeder – een medewerker van de KNO-afdeling – attendeerde mij erop dat zij op de afdeling een gehoorhulp hadden en ik deze kon proberen. Dat was een verademing. Nu heb ik de controle in mijn leven weer terug!

De gehoorhulp is voor alle (slechthorende) patiënten te leen voor afspraken in het Jeroen Bosch Ziekenhuis.

Lees het hele verhaal van Kiki op de website van het JBZ

Nieuws - 20230426 - Gehoorhulp
Code VRIEND-244