Factuur

Wanneer ontvangt u de factuur?

Het ziekenhuis brengt het tarief van de Diagnose Behandeling Combinatie (DBC) na afloop van de behandeling in rekening bij de ziektekostenverzekeraar, of bij uzelf. Dit laatste is afhankelijk van de wijze waarop u verzekerd bent.

Een DBC kan maximaal 120 dagen lopen. Na afsluiting van een DBC kan het nog enige maanden duren voordat de factuur wordt verstuurd. Dit heeft te maken met de administratieve afwikkeling van een DBC.

Meer informatie over de financiële gevolgen van de DBC-systematiek kunt u lezen op de website www.dezorgnota.nl.

Betalingsvoorwaarden

Het Jeroen Bosch Ziekenhuis hanteert betalingsvoorwaarden waaraan patiënten moeten voldoen.

Betalingsregeling

Het is natuurlijk altijd mogelijk om een betalingsregeling te treffen. U kunt contact opnemen met de debiteurenadministratie over de mogelijkheden hieromtrent.

• per e-mail: debiteuren@jbz.nl
  • telefonisch op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 13.00 uur, telefoonnummer (073) 553 85 00.

Vragen over de factuur van het Jeroen Bosch Ziekenhuis?

Bekijk onze veel gestelde vragen. Of neem dan contact op met de afdeling Facturatie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis.

Code NHZ-029
Laatste revisie: 4 december 2023 - 13:38