JBZ Lab app en website (eLabgids)

De JBZ Lab app en website (eLabgids) van het Laboratorium Klinische Chemie en Hematologie zijn bedoeld voor zorgverleners (en patiënten) binnen en buiten het ziekenhuis.

Via de JBZ Lab app en website (eLabgids) kunnen zij alle belangrijke informatie van het Laboratorium Klinische Chemie en Hematologie opzoeken. Denk hierbij aan referentiewaarden, contactgegevens en openingstijden.

Hoe werkt de JBZ Lab website (eLabgids)?

U kunt de JBZ Lab website (eLabgids) bekijken via jbzlab.jeroenboschziekenhuis.nl.

Hoe werkt de JBZ Lab app?

U kunt de JBZ Lab app downloaden in de App Store of Google Play. Zoek op ‘JBZ Lab’. Als u de app voor de eerste keer gebruikt, moet u zich eenmalig registreren met uw e-mailadres. Kies hiervoor de optie ‘registeren’. U vult hier uw e-mailadres in. Daarna ontvangt u een mail met een link. U bevestigt uw inschrijving door op de link in de e-mail te klikken.

De eerste keer dat u de app gebruikt na uw registratie, moet u inloggen. Kies hiervoor ‘inloggen zorgverlener’. Vul daarna het e-mailadres in waarmee u zich heeft geregistreerd en druk op de knop ‘Inloggen zorgverlener’. U wordt gevraagd akkoord te gaan met de disclaimer. Daarna bent u ingelogd.

U kunt de app ook gebruiken zonder uzelf te registreren. Kies dan op het startscherm voor de optie ‘Inloggen publiek’. Specifieke informatie voor zorgverleners binnen en buiten het ziekenhuis is dan alleen niet zichtbaar.

Problemen met inloggen?

Als u uw e-mailadres al eerder heeft geregistreerd, dan ontvangt u geen e-mail als u zich opnieuw inschrijft. U kunt dan meteen inloggen met het e-mailadres waarmee u zich eerder heeft geregistreerd.

Als bij het inloggen een foutmelding wordt getoond dat het e-mailadres niet bekend is, dan is het e-mailadres niet goed geregistreerd. U moet zich dan opnieuw registreren.

Contact over de JBZ Lab app en website

Voor vragen over de JBZ Lab app en website belt u met:

• Rein Hoedemakers, klinisch chemicus: (073) 553 64 65
  • Dick van Oers, stafmedewerker automatisering: (073) 553 33 44