Gesprekken met Centraal Apotheek Punt (CAP) en afdeling Preoperatieve Screening (POS)

Als u een operatie krijgt, wordt u enige tijd voor de operatie gebeld door het Centraal Apotheek Punt (CAP) en door de afdeling Preoperatieve Screening (POS)

De anesthesioloog kan het om medische redenen nodig vinden dat u naar de afdeling POS in het ziekenhuis komt. Deze afspraak op de afdeling POS duurt ongeveer 1 uur.

Let op! De gesprekken met het CAP en POS zijn belangrijk. Uw operatie kan zonder deze afspraken niet door gaan.

Lees voor een goede voorbereiding op de afspraak ook de informatie Anesthesie. Als u vragen heeft over de anesthesie kunt u deze stellen tijdens uw gesprek met de POS-medewerker.

Eerst vragenlijst invullen

De medewerkers van het CAP en afdeling POS gaan u pas bellen nadat u een digitale vragenlijst heeft ingevuld. U vult de vragenlijst digitaal in via de beveiligde website MijnJBZ. Om in MijnJBZ te kunnen inloggen heeft u een DigiD nodig. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30 minuten.

Kunt u de vragenlijst thuis niet invullen via MijnJBZ? Dan kunt u de vragenlijst invullen bij het MijnJBZ Servicepunt op de Boulevard (locatie 's-Hertogenbosch). U heeft dan geen DigiD nodig. Neem uw geldig identiteitsbewijs mee. U vult de vragenlijst zelf in op de computer van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Neem iemand mee als u hierbij hulp nodig heeft.

Preoperatieve Screening - Vragenlijst
Code NHZ-059