Veel gestelde vragen over Dermatologie

Heeft u een vraag? Kijk eerst of het antwoord op uw vraag wellicht op onze pagina met veel gestelde vragen staat, voordat u contact met ons opneemt.

Hoe kan ik een afspraak maken, afzeggen of verzetten?

Via de website kunt u geen afspraken maken, afzeggen of verzetten. U kunt hiervoor bellen naar de polikliniek Dermatologie. U kunt dan een (nieuwe) afspraak maken. Als u uw afspraak tijdig afzegt, kunnen we in uw plaats een andere patiënt helpen.

Wat is het e-mailadres van de polikliniek Dermatologie?

Het e-mailadres van de polikliniek Dermatologie is a.dermatologie@jbz.nl.

Heb ik een verwijzing nodig van de huisarts?

Komt u voor een bekende klacht en wij hebben al een verwijzing, dan is het niet nodig. Alleen bij een nieuwe klacht, neemt u eerst contact op met uw huisarts voor een verwijzing. Daarna maken we voor u een nieuwe afspraak.

Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?

Zijn er persoonlijke gegevens gewijzigd, bijvoorbeeld uw adres, huisarts, telefoonnummer of zorgverzekeraar? Wij vragen u vriendelijk deze wijzigingen door te geven. 

  • Wilt u uw mobiele telefoonnummer, e-mailadres, huisarts, apotheek of tandarts wijzigen? Deze gegevens kunt u zelf in MijnJBZ wijzigen. Log in op MijnJBZ en klik in het menu op 'Mijn gegevens'.
  • Wilt u een wijziging in uw adres of zorgverzekering doorgeven?
    Dan kunt u dit doorgeven via het formulier 'Patiëntgegevens wijzigen'

U kunt wijzigingen ook doorgeven bij de balie van afdeling Patiëntenregistratie (op de Boulevard). Neemt u bij elk bezoek aan het ziekenhuis uw legitimatiebewijs mee. De ziekenhuismedewerkers kunnen u hier om vragen. 

Ik wil graag een kopie van mijn medisch dossier. Hoe vraag ik dat aan?

Voor een kopie van uw medisch dossier vult u een aanvraagformulier in. Print het uit en onderteken het formulier. Daarna kunt u het formulier met een kopie van uw geldig legitimatiebewijs opsturen naar de polikliniek. Lees voor meer informatie de toelichting op de achterzijde van het formulier.

Wat kan ik inzien in MijnJBZ?

Via MijnJBZ kunt u thuis uw persoonlijke en medische gegevens en afspraken inzien zoals die in het JBZ bekend zijn.

Zijn er ook spreekuren op andere locaties dan de hoofdlocatie?

Ja. Naast spreekuren op de hoofdlocatie in 's-Hertogenbosch, zijn er spreekuren in Boxtel en in Zaltbommel, locatie Kerkstraat.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?

U kunt uw klacht melden bij de klachtenfunctionaris van het ziekenhuis. Lees voor meer informatie de pagina Klachtenbemiddeling op deze website.

Laatste revisie: 12 april 2021 - 13:57